Men jag lovar att va stark

Lördagen var helt grym! Dock har jag väl knappt tagit igen mig än.
Elvria och jag stod längst fram på Timbaktu. Whoppwhopp!


Igår när jag låg hemma var det någon som ryckte i mitt dörrhandtag. Typ som någon som kollade att det var låst. Sakta  och försiktigt åkte dörrhandtaget upp och ner några gånger. Jag gjorde ju såklart det enda rätta... stängde av tv och alla lampor och gömde mig. Sen vågade jag mig fram till titthålet men då va ingen där. Räddtjej_91.



Bilder på fröken Linnea från fredagen:


Hahahahahhahahahahhaha jag dör varje gång jag tittar på denna bilden. Jag kan verkligen inte ta egobilder på mig själv. Det slutar alltid såhär. Men den här bilden alltså phahahahhaha.




Sen fortsatte det typ såhär; Gimme that sexiilook. Observera ett hårstrå som sen hamnade i mitt öga!


Sen försökte jag en sista gång. Men då såg jag att; HERREEEGUD jag måste klippa håret nu!!! Jag passar verkligen inte i långt hår. De blir som en lejonman. Och jag är så avlång och med långt hår blir jag superutdragen ;) Påminner om en dressyrhäst....



Såå.. där gav jag upp egofotandet.

Jag har en ny smultrontopp på mig förresten. Såå fin. Påminner om getryggen!

Kommentarer
Postat av: Sofia Wikström

köp dubbla lås kvinna!



hihi men du är så fin så! ÅH Getis <3

2012-04-30 @ 14:17:55
URL: http://wikstromsofiia.blogg.se/sofia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0