Ledig

Jag har en ledig daaaag :D

Så sjuuukt stökigt jag har. Jag har typ en gång fram till min säng och kläder på resten av golvet. Knäääppt! Jag brukar ju va ganska ordningssam, visst disk och så kan jag väl ha men nu är det helt GALET stökigt. Idag blir det rent!


Igår var det barndans. Himla kul Elivra och jag hade där. Jag blev dock sjukt svettig och helt slut av att studsa runt i två timmar med barnen! Härlig kondis man har.
Sen massa styrelsemöten och seeeeen åkte vi LIMOSIN till Strömpis.
FAN VA COOLT!




Nu skriker förövrigt mina grannar ovanpå som typ hesa flodhästar eller .. ormar som väser skithögt och med lite röst typ... Jag kan inte förklara riktigt med det låter konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0