Hejochhå

Sorry bloggis för att jag inte uppmärksammar dig som jag brukar.
Har dock haft 10-12-timmarsdagar som jag varit i skolan hela denna veckan. Jobbigaste var i förrgår när Elvira och jag kom till skolan åtta, gick hem åtta på kvällen och skilldes med meningen " Vi ses om tolv timmar!".

Man hinner ju inget när man är i skolan! Idag var första dagen jag åt riktig middag, mitt tvättberg är stort som K2, mitt kylskåp ekar och träning kan man ju inte tala om.

Meeen nu ska jag inte va bitter för...
Jag är med i ESNs nya styrelse som PARTYcoordinator! HEHEHEHEHEHEHHEHEHE
Och imorgon ska jag och Elvira ha barndans!
Sen är det middag på Strömpis.




Nu ska jag söva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0