Gift dej med mig!



Så ..denna kille är 15 år. Kör moppe och gör nationella prov. Men jag måste gifta mig med honom!
Så detta är mitt call ut till William från lillabloggen.se


Hejsan W!
När du var tio år gick jag i nian, alternativt ettan på gymnasiet. Men jag tror inte ålderskillnaden kommer göra någonting becååås you are perfekt!
Jag är 20 år och om vi blir tillsammans så lovar jag att köpa ut till dig och dina vänner tills ni själva fyller 20.
Jag kommer jobba som lärare och hur bra vore det inte med en lärare till flickvän när man själv har läxor och går på gymnasiet! Herregud, det vore väl underbart. Jag kommer dessutom ha en inkomst när du bara har studiebidrag.
Jag älskar din norrländska.
Jag älskar din humor.
Jag älskar dig.

Gift dig med mig!

//Linnea

Bifogar ett foto på mig!




Kommentarer
Postat av: Sofia Wikström

HAHAHAH " va vet jag om Fashion." haha. Har du set alla andra? den i badrummet är bra med!

2012-04-16 @ 21:27:19
Postat av: Anonym

Ja ha Linnea, vilken svärson man får då!



//Mamsen

2012-04-17 @ 08:52:00
Postat av: Emma

Hahahahaha hur hittar du allt sånt här

2012-04-17 @ 10:37:18
Postat av: Erica

hahahahaha! han är typ den roligaste jag veeeet.

2012-04-17 @ 15:11:08
URL: http://eericasundin.blogg.se/
Postat av: Ewe

Hahaha, skön kille!

2012-04-17 @ 17:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0