Dagen D

Idag är dagen D, dagen när jag ska fara tillbaka till hälsingeskogarna. Nu längtas jag lite. Längteees. Efter att gå på Alftabyn, och Ekmans!


Nu kom jag att tänka på när jag skulle gå hem från skolan en dag när jag va mindre. Så va det två gamlingar som stod med bilen parkerad på andra sidan vägen. Dom vinkade och vinkade till mig och jag tänkte.
" eeehhh, jag känner väl inte dom där?"
Så jag fortsatte promenera. Då började dom skrika på mig:
" Gabriella, GABRIELLA! SLUTA FJANTA OCH KOM HIT".
Jag ba.. just keep walking, lalalalala, jag hör inget.
Då tar gamlingarna bilen och åker efter mig, Sakta, sakta, sakta åker dom och verkligen psykar mig. Så kör dom upp vid min sida och glor med superarg blick. Sen åker dom och vinkar i bilen typ " kom in, kom hit". Jag bara fortsätter ignorera. Sen åker dom till rondellen och vänder och gubben öppnar sin ruta när dom kommer närmare. DÅ FÖRST ser dom att jag inte är "Gabriella". HAHAHHAHAHA deras miner då alltså! Om jag hade fått filma dom! Chocken i deras ögon! HAHAHAH.

 Typ såhär!

Kommentarer
Postat av: Erica

HAHHA alltid lika roligt!!

2012-04-03 @ 08:33:57
Postat av: Ewe

Vi ska ta nordisk, grekisk och egyptisk mytologi och hur de finns i dagens böcker och filmer, hur de typ har kopierat allt och varför inte nutida religioner inte används eller får användas :)



och ooh, jag åker hem till hälsinglandet på torsdag, ska du ut på långfredagen? :D

2012-04-03 @ 15:11:09
URL: http://rockbjornen.blogg.se/
Postat av: Sofia Wikström

HAHAHAHAHAHHAAHAH!

2012-04-03 @ 18:39:16
Postat av: Emma

Klart jag postar massa bilder när det blir någorlunda fint härinne :D



Btw askul med gamlingarna hahahahaha

2012-04-03 @ 20:17:33
URL: http://oviktigasaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0