When there's nothing he shines upon

Det var en långvarig frånvaro det där. Not.
Men ibland sitter jag och tänker på massa saker som jag absolut behöver säga och skriva. Till mina vänner. Fast bakom en datorskärm och rätt ut till internet-rymden.


Undra vad för slags blogg det här ska bli. Bara en dagbok kanske?

Definitivt ingen modeblogg. Eller träningsblogg, haha! Defintivt ingen fotoblogg, en flerbarnsmammablogg eller blogg om mitt fantastiska liv som backpackare i Europa. Eller en blogg om min hobby som aktions-och loppisletare. Eller en blogg om tårtdekorationer. Herregud! Prestationsångest. Har ju ingen hobby (stavade hoppy, hehe).

Helt klart en dagbok. Bara. Internet-dagbok.

 Hejdå!/Stortanden Wikström


Kommentarer
Postat av: syssteeeer

Jaaaaaaaaaaaa du har en blogg igen!

2011-10-02 @ 20:55:24
URL: http://hannahar.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0