Tror du vi kan ropa efter nån med förstånd?

Vill bara säga till Elvira som tyckte att man inte skulle döda spindlar. Jo. När dom sitter och glor på en i sovrummet när man ska sova får man. Plus att jag har utrotat dom nu. HÖHÖHÖ.
Tur att jag har världens husmorsknep mot spindlar nu. Vill ni bra gärna veta va? Får se om jag berättar. Kanske skickar in till Hemmets journal, till sidorna där de skriver typ "ta lite citron i skurvattnet så glänser golvet".

Här sitter man och tänker att man inte har mycket litteratur alls. Kollar lite på schemat. Lugnt och skönt.. ingen litteratur.. eller va?! 300 sidor plus ett PM tills på måndag. Jaha.. Inte så att man ska åka hem eller så heller. Får väl hoppa över mitt älskade Tybbleparty ikväll då. Snyft.

Inatt sommnade jag förresten i soffan och sov där hela natten. Men lill-filten på mig. Ont i ryggen nu då.


Nu ska jag tvätta.


Kommentarer
Postat av: emelie

du är nog den enda jag känner som är rolig när hon säger "ta lite citron i skurvattnet så glänser golvet" och sånt där annat som egentligen bara är tråkigt. fast med dig är det kul.

2011-10-13 @ 15:17:34
URL: http://studentemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0