Som så många gånger förr

Så mitt stora problem.
Mitt sovrum har fått en spindelinvation. Inte monsterspindlar.
 
(Exempel på nät spunnet av monsterspindel)

Nej, mer gulligt äckliga spindlar.
Exempel.

Fem har hittills dykt upp i mitt sovrum. Jag har dödat dom men dom fortsätter bara komma. Jag damsuger och dammar som en galning. De verkar inte finnas en vrå där dom kan bo, men ändå dyker de upp hela tiden. Antagligen har dom ett stort lägenhetskomplex med studentlägenheter för spindlar mellan väggarna eller något. HUR SKA JAG UTROTA DOM?



Bortsett från att döda spíndlar har jag sovit hos Elvan i helgen. Himla mysigt. Idol, pizza och massa pianospel och sång.
Sen hängde jag på stan med Emelie, Marlene och Sara. Ericabristen kändes.

/Hejdåååå

Kommentarer
Postat av: elvira

man ska väl inte döda spindlar? Kommer det inte bara fler då?? ;)

2011-10-10 @ 19:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0