I´m turning radioactive

Lagar korvstroganoff och stökar lite hemma. Jobbigt att man diskar och gör så fint. Sen går det en kvart. " Nej men om man skulle ta och göra sig ett litet storkok". Kaos igen.

Känner mig just nu lite stressad. Eller de va kanske en underdrift. Se-döden-i-vitögat-panik, är väl mer rätta ordet. De har blivit fel i vårt schema så snart måste vi köra två delkurser samtidigt, fast en är på halvfart typ. Jaha, so what? tänker ni. Bara att en av dom är B-uppsatsen. Herregud. Ge mig lite meeeeeer tid!
Sen kommer läraren med mer underbar information.. mitt i allt ska vi ut på VFU.. Praktik alltså.. På VFUn ska vi skriva en VFUrapport på minst 10 sidor och ha lektioner som material för den rapporten. Samtidigt ska vi på VFUn göra undersökningar och samla material för B-uppsatsen och skriva på den. Och sen den fantastiska slutklämmen; B-uppsatsen ska in efter/under juldagarna. Så räkna inte med att se mig under jul. Förmodligen inte efter vecka 45 heller.




Dans igår. Träningsvärk i rumpan idag!
Efter det traskade jag till Annika och fick mat, samt diverse goda saker. Och så fick jag ju träffa min plutt Walle Wallander Wallandersson.


 
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0