Sista dagen

Sista dagen på min VFU. Mina galna, vilda gullebarn. Kommer sakna dom väldigt mycket trots allt. Det var otroligt mycket kaos idag. Sen skulle jag avsluta lektionen och utbrast " idag är min sista dag!". De tystnaden som uppstod har ALDRIG skådats i detta klassrum. Sen bjöd jag på pepparkakor. Alla satt tysta (i chock? förundran? lycka? deppighet?). Det var en fin stund. Och den tystaste i min VFUs historia. 

Någon sa; " Men fröken, du har varit den bästa fröken jag någonsin haft! "
Det vänder sannerligen snabbt, ena sekunden får man höra att man är hatad och dom ska slå en, sen älskar dom en och vill kramas. Läraryrkets charm ;)


Idag ska jag följa med Erica, Emelie och compani på gymmet. Dom får ta med en vän denna veckan. Eftersom jag är den enda som inte har gymkort på Friskis i hela Örebro är jag väldigt eftertraktad och alla vill ha med mig som sin plus en. Inte lätt att va den enda latmasken i stan! Stånk, stön, ojojoj, hugaligen..





Kommentarer
Postat av: emelie

du var en väldigt duktig latmask! <3

2011-12-07 @ 20:54:37
URL: http://studentemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0