Plugg

Erica och jag har hängt ihop hela helgen. Efter ett litet pyjamasparty med skräckfilm och godis sov hon här och nu sitter vi och pluggar röven av oss.

Gick in och kollade ett mejl som jag fått av min handledare. "Vill ni jag ska titta på något (det borde det vara!) innan handledarträffen så melja mig senart måndag".
Man bara saaay whaaaaaaat??!?!? Jag började med min uppsats idag måndag. Vadå det borde det vara? Hur mycket har alla andra hunnit skriva? Herregud, stress!
Men sen blir det paus med läxhjälp i alla fall. Kul :)


Erica for upp inatt och skrev om en blå glaskula med känselspröt och ben och jag drömde om en brinnande man som drog av ansiktet. Fullmåne?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0