Party

Börjar återhämta mig från min hemska magkatarr nu. Tur det för om tre timmar är det fest hos mig! Närmare bestämt Ericas 20årsfest. Tur att den fina människan kom hit och tog hand om mig så jag blev bättre!.


Oj, de där  ovanför hade jag visst sparat i utkast. Ja, då vet ni det.
Jag sitter och efterfestar för mig själv. Tråkigt nog. Äter kött, potatis och svampsås såhär elva minuter över tre på natten. Kul kväll dock! Mycket rolig.
Jag träffade min drömman. haha ;)Han såg ut som Robert Pattinsson, Edward Cullen alltså, huvudrollen i Twilight. Men han va kortare än mig. Fast jag hade ju klackskor och då är alla kortare än mig. Det är praktiskt när man ska  leta någon på dansgolvet för jag står där som en fyr och spanar över alla.
Gladast blev jag när Edward Cullens kompisar sa " Var kommer den här tjejen ifrån?! Hon är typ den skönaste människan jag träffat!!!". Då blev jag glad. Sen tappade jag bort alla och lommade ensam till bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0