I wanna rock your world!

Klockan är tjugo i tolv och jag har hunnit vara i skolan, kastat bort massor av tid vid datorn, testa olika sminkningar och gråtit hysteriskt till youtubeklipp.... Nu ska jag städa, laga lite mat och fixa.

Sen är det julavslutning med mina kära läxhjälpsungdomar. Dom är så fina!



Det är hur isigt som helst idag! Kan ju glida ner mellan Brickebacken och Universitet. Jobbigt för mig som är klantig bara. Jag tänkte hela tidena tt jag skulle halka, flyga in i kille så han tappade ut alla grejer eller något.
 JAG i vuxen och manlig version?



Kommentarer
Postat av: ewe

Tack! men det är du med skaru veta! Syns vi något över jul? :)

2011-12-13 @ 14:23:01
URL: http://rockbjornen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0