Gullebarn

Idag var det bättre på praktiken och det kändes skönt att avsluta veckan lite mer harmoniskt. Jag fick mycket beröm på att samtal med min handledare. Får jag skryta lite? Jag gör det, bara liiite, lite liiiite. Hon sa att jag hade fantastik´ansvarskänsla och ett ovanligt lugn. Jag hade fått fin kontakt med barnen och hon hade gärna sett mig som assistent kvar nu åt en kille.


Idag i matsalen kom ett barn fram och sa:

-Ska din man betala för maten du äter?

-Det klarar jag så bra själv, sa jag.

Men jag måste se ut som en fru idag. För massor av barn har frågat efter min man, om jag ska åka hem till min man och mina barn eller var min är.

    HUSFRU?

 Linnea?

Kommentarer
Postat av: Pernilla - Ungmamma <3

Åh tack så jätte mycket <3



hahaha, ja jag tänkte också på det. Där i lövhögen.

Haha, den dagen var så himla mysig. Var ju flera år sen ju. Saknar den tiden med dig stumpan <3

2011-12-02 @ 23:05:11
URL: http://korkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0