Fest fest partyhest

Sista julklappshandlingen idag på stan med Erica och Emelie. Jag mådde illa av hunger så när vi skulle äta kunde jag inte äta någonting. Ond cirkel det där. När jag lämnade mycket av min mat kollade tanten som satt bredvid noga på min mat och sen studerade hon min kropp noga. Som att hon skulle kolla om jag hade någon ätstörning. Hade lust att slita av mig kläderna och typ " kolla på mitt feeeeeeeett!".


Idag ska jag och Erica ut, som vanligt. Haha, har blivit lite för mycket av det på senaste tiden tycker jag. Men det är ju så kul att dansa! När jag inte är i Alfta är nog mina lyckligaste stunder på dansgolvet. 
Nu ska jag hinna diska och städa innan Eccan kommer. 

 


Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha asså linnea jag älskar dig!!! vart kom den där bilden ifrån?? du skulle bjudit hem tanten på middag så får hon se att du äter ordentligt ;)

2011-12-17 @ 20:38:36
URL: http://studentemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0