Bilder

Tänkte liva upp nätvärlden med lite bilder av mitt liv.

 
Här är en skitgod mat jag gjorde. Kyckling med spenat, vitlök och soltorkade tomater. Var så gott så jag svimmade (typ). Så jag gjorde massa matlådor. Sen värmde jag en matlåda och det var bland det värsta jag ätit. Funkar alltså INTE i matlåda barn!



Blev jättearg så jag gjorde lasagne för det vet jag fungerar. Det blev bra. Funkar i matlåda barn!

 
Här är jag som gud skapade mig, alltså osmikad. Men det jag funderade över är; Blir alls hår såhär när man sätter upp det och sen släpper ut det???? Alla tjejer i filmer som skakar ut sitt hår och det faller så fint över axlarna. Hur göra?

 
Har varit i Stockholm på musikal. Bland annat med Svartvita Josefine och Sofia. Jag och Hanna var med, utan några viktiga kroppsdelar i ansiktet, såsom näsan, tydligen.
'




Här ska jag ut i snön och kylan för att handla presenter med Emelie. Det blev brandutrymmning i köpcentret. Oklart varför. 

 
Här insåg jag att jag såg så galen ut på förra bilden. Försökte se lite mer harmonisk ut. Såg mest patetisk och sne ut.

Kommentarer
Postat av: Emmaaa

Lasagne??! Jag trodde du hatade eller åtminstone var trött på lasagne? ;)

2011-12-08 @ 20:11:50
URL: http://oviktigasaker.blogg.se/
Postat av: Sofia Wikström

HAHAHAHAAHAHHA älska bilden med utsläppt hår efter toffs.

2011-12-13 @ 21:25:19
Postat av: Sofia Wikström

HAHAHAHAAHAHHA älska bilden med utsläppt hår efter toffs.

2011-12-13 @ 21:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0