helgen

Helgen i Alfta var helt fantastiskt!
Ni ska veta hur talangfulla systrar jag har! Föreställningen var helt magisk och jag skulle gärna ha sett den tusen gånger om! Sen har ju de båda kommit in på Kävesta vilket innebär att det är kilometer snarare än mil som kommer skilja oss åt nu. Ungefär såhär lät det igår:
 
"MEEEEN, JOEL,JOEL,JOEL vi måste skaffa en bil!!"
"Eh, jaha??"
"För då kan vi åka och hämta Hanna och Sofia på helgerna och så kan vi äta tacos!"
"Ska vi hämta dom i Alfta för att äta tacos?"
 
Jaha, justja, glömde nämna att de små liven ska bo i Kävesta framöver och inte i Alfta.
 
 
---
Igår åkte vi taxi med en chafför som pratade så att mina öron höll på att ramla av. Jag förstod typ en tredjedel av det han sa så jag satt mest och ba " Nemen! Jaha! Ohå! Jasså!". Påminner mig lite om det inlägget jag skrev om taxiåkartyper för lång tid sen. Där skrev jag att jag jämt får åka med chafförer som är upprörda på samhället. Så även denna gång. Han var sjukt upprörd på våldtäkter förstod jag. Kan ju hålla med om det. Och att invandrare får skit för vad enstaka personer gör för fel. Kan ju även hålla med om det.
 

Kommentarer
Postat av: ponyhesten

ni kan köpa min bil ;) och min soffa! hehe

2013-04-30 @ 17:29:33
URL: http://emeliemlan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0