Snö

Inatt fick jag någon slags ångestattack för jag trodde att jag skulle få magsjuka. Fick akutont i magen och började må illa och tillslut hade jag ångestat upp mig själv så mycket att jag knappt kunde andas. Fick väcka joel och ba " Berätta något roligt för mig!!!" Kul tjej. Han va helt yrvaken men han berättade jättebra. Gullis <3

Idag har jag adventspyntat. Fiiint :D
Förutom att jag stör ihjäl mig på mitt kök för det är så plåttrigt. Fulasteeeeee. Mest gardinernas fel men kan inte byta för då måste jag sy nya, har ingen symaskin... buhu.. Finns inga så breda att köpa. Dagens I-lansproblem. Snyft,snyft.


Snart är det teater!

Kommentarer
Postat av: Emma viiiiii

Tycker du ska blogga lite meraaaaa! :)

2013-02-11 @ 22:24:17
URL: http://oviktigasaker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0